Sunday, September 4, 2011

Subway

At this moment, my favourite food is Subway. Nyum, nyum, nyum. Maybe ramai juga yang dah minat Subway kat Malaysia sekarang. Actually dah lama nak tulis pasal Subway ini, cuma nak cari mood untuk tulis kena makan dulu. This evening, aku baru je makan Chicken Teriyaki. Kenapa aku beli Chicken Teriyaki? Sebab hari ini hari Sabtu. Kenapa hari Sabtu aku kena beli Chicken Teriyaki? Sebab Chicken Terayaki adalah 'Sub of the day' untuk hari Sabtu. 

Actually promotion ni dah lama dah, so if you buy 'Sub of the day', you just need to pay for RM 7.50. Basically, the price for every single dish for 6.5 inch is around RM 9.00 - RM 13.00. So you can save around RM 2.00 - RM 5.00. Kat bawah ini adalah 'Sub of the day' mengikut hari-hari yang telah ditetapkan.


Di Malaysia pada masa ini sahaja, terdapat 75 franchises Subway. Ini menunjukkan menu yang dihidangkan oleh Subway telah mendapat sambutan & boleh diterima oleh masyarakat di Malaysia. Menu utama yang menghidangkan sandwich dengan kandungan rendah lemah di bawah 350 kalori ini, sangat sesuai untuk dijadikan diet dalam usaha anda untuk mengekalkan gaya hidup yang sihat & seimbang. 

Terdapat juga menu-menu lain selain daripada 'Sub of the day' seperti menu di bawah. So lepas ini bolehlah bertukar daripada fast-food yang tidak berapa menyihatkan kepada Subway. Sila click Subway Malaysia untuk maklumat lanjut. 


 

 


No comments: