Wednesday, April 11, 2007

Happy Birthday Abah

11-April-1953 bapa aku lahir. Today genap la bapa aku 54 tahun. Lagi 2 tahun pencen ler. Sepanjang hidup aku ni aku rasa banyak lagi benda yang aku tak buat sebagai anak. Huhu! Aku rasa sedih sangat kalau fikirkan balik benda ni. Erm, kalau nak balas semua budi bapa aku ni memang tak mampu la. Yang aku mampu buat sekarang ni nak balas budi dia, just buat dia happy dan doakan dia sihat selalu.

Aku bersyukur walau macam mana bapa aku ni pun, aku tetap bersyukur kepada Allah sebab aku tau, kalau takda bapa aku ni belum tentu wujud aku dalam dunia ni. Tak tau macam mana aku nak ucap terima kasih aku kat bapa aku ni. Hanya Allah je yang mampu balas semua yang bapa aku bagi kat aku.

"Other things may change us, but we start & end with family"

Happy Birthday abah! May Allah bless u. Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki.

No comments: