Friday, April 6, 2007

Cinema! Cinema! Cinema!


Latest movie aku tengok baru-baru ni, Mr Bean. Best gak la cite ni kalau nak compare dengan yg 1st, I think Mr Bean's Holiday ni better. Story line dia simple je. Pasal Mr Bean ni dapat free tiket, then on the way dia nak pergi sana, dia ada jumpa sorang budak kecik ni yang terpisah dengan bapak dia sebab Mr Bean ni. Start masa ni cite dia memang lawak la. At 1st slow gak la cite dia. So aku rasa tak rugi kalau korang nak pergi tengok.

Last Monday lak, no 1 tv series, PRISON BREAK SEASON 2 finale. Huhu! Kena tunggu 3rd season lak jawabnya. Huh! But ending untuk season 2 ni best la sebab suspend. But aku sedih gak la sebab kalau before this, aku semangat download cite ni sebab nak bagi kat orang tapi.... Ermm.. Biar la rahsia :p Siapa-siapa yang nak copy Prison Break Season 2 ni bagitau la ek. Aku dah siap burn dalam DVD.

Skang ni aku tengah layan Grey's Anatomy. Memang best cite dia. Haha! Tapi aku baru layan 1st season baru. Tak sempat nak layan, banyak keje. HEHE! Cite dia pasal doktor-doktor kat hospital ni ada scandal dengan doktor-doktor pelatih diorang. Jalan cite dia simple je but quite interesting. This week aku ingat nak abes kan sampai 2nd season. hehe! Maklum la, cuti sampai Isnin. Sangap la jawabnya. Aku layan Grey's Anatomy ni pun sebab ada orang bagi aku pinjam DVD, pastu layan sikit best pulak. Ntah bila la aku boleh pulangkan DVD dia ni.

Lagi 2 hari ada orang genap 24 tahun. Siapa la agaknya. Huhu! Kalau nak senarai kan memang ramai la. Tapi yang aku tau sorang je :p Baru-baru ni birthday akak aku. 3 March. Bila la dia nak kahwin?? Bila la aku nak dapat anak buah?? Bila?? huhu! member-member aku siap dah ada anak sendiri dah. Aku ni anak buah pun takda. Sedih tul. Huhu! Happy belated Birthday to my sister. May Allah bless u. 11hb lak, birthday bapak aku. Huhu! Ramainya la birthday this month. Aku doakan semua yang birthday bulan ni dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur.


No comments: