Wednesday, February 1, 2012

Who is Gossip Girl? XOXO!

Actually aku dah agak lama tak menonton TV series Gossip Girl ini tapi disebabkan last night, my younger sister told me that real gossip girl finally been revealed, so aku pun decide untuk tulis sikit review pasal Gossip Girl ini. Aku menonton TV series ini pun disebabkan awek-awek nya yang agak hot-hot semuanya. Kalau jalan cerita sebenarnya tak la best sangat.

Bila aku check, rupanya Gossip Girl ini dah 100th episode. Kejap betul. Nasib baiklah aku tak follow Gossip Girl ini. Oklah, berbalik kepada review untuk episode 100 ini. Apa yang menarik dalam episode 100 ini.

1st 
Mak Blair, Eleanor minta supaya Chuck Bass menghentikan perkahwinan anaknya Blair kerana Eleanor dapat rasakan itu adalah yang terbaik untuk Blair.

2nd
Apa yang lebih menarik adalah, Dan Humphrey yang telah menyelamatkan Blair setelah Blair mendapati perkahwinan mereka adalah lebih kepada urusan perniagaan.

3rd
XOXO, Georgina? "You know you love me, XOXO, Gossip Girl." 

Kepada followers Gossip Girl, bolehlah terus mengikuti TV series ini. Enjoy your series. 

No comments: