Monday, November 10, 2008

Blogging is fun??

1st of all, aku pun tak tahu nak tulis apa, tapi sebab fikir-fikir balik kata Fendi Bob, aku rasa aku patut rajin-rajin tulis blog ni.. Bak kata Fendi, "Ko disiplin kan diri ko tulis blog at least sehari satu, spent la dalam half hour pun dah ok dah". Cewah!! Aku memang nak buat macam tu tapi aku tak pandai sangat nak bercerita ni..Aku tak la sebest AkuBetul.. Wah!aku rasa dah banyak kali benor ni aku puji AkuBetul ni.. Ni nak kena bagi share sket kat aku ni Bob..haha!! Just joking..Ko pun sibuk je sejak dah kahwin ni.. Aku tengok AkuBetul pun jarang update dah.. HEhe!!Sibuk buat 'ape', tak tahu la...


Okla, 4 me, baca blog orang memang best..Nak nye yang pandai tulis ikut perkembangan semasa then tulisan dia santai, macam AkuBetul...Hehe!!promote lagi.. Ada orang tulis blog ni just nak cerita personal, berpolitik, gadget, sports, dll.. Aku rasa kat dalam one of AkuBetul nya posting ada cerita la apa yang aku cerita ni..

Disebabkan aku ni tak reti sangat nak bercerita, so mulai hari ni aku amek la mana-mana topic yang aku rasa interesting, aku cerita la sikit-sikit kot..InsyAllah..Doa-doakan la ek lepas ni blog ni sentiiasa ber update..hehe!!Actually aku nak cari income sket macam Bob buat...Tapi tula, nak bagi blog jadi tip top macam AkuBetul tu susah la..Hehe!!Tapi kalo bulan-bulan dapat suku dari apa yang dia dapat pun dah syukur dah..Hehe!!

So diharap lepas-lepas ni dapat la kawan-kawan bagi aku idea macam mana nak interact orang supaya baca blog aku ni..Pada pandangan aku kalo nak bagi orang suka baca blog kita, 1st layout blog tu mesti menarik la supaya orang tak bosan...ni pun aku pernah sembang dengan Bob gak..Aku rasa korang mesti tak caya kalo aku cakap Bob tu menghabiskan kekadang tu sehari suntuk untuk bagi posting dia menarik, cantik, perfect la senang citer...Kita yang baca ni nampak macam senang je dia buat semua tu kan..hehe!!

Okla, aku pun tak tahu nak tulis apa dah, nanti kalau ada cerita menarik, aku update la blog ni lagi..

7 comments:

Unknown said...

aitt .. macam description blog aku jer title tuh .. huhu .. aper lg bercerita ler pasal rombongan merisik ker .. huhu ..

Anonymous said...

nasa,
haha!!mmg amek dari blog ko pun..wei, apesal nak baca blog ko siap nak kena bg email..hampes tul..

Unknown said...

haha .. ko jgn masuk yang nasasuke tuh .. masuk yg nama penuh aku tu ler ... yg lamer tu aku dah closed

Anonymous said...

Hahahhaa...

Wei, betul cakap Nasa. Cerita la pasal trip ke Terengganu kau waktu raya hari tu. Hahaha...

Penulis Biasa said...

nasa,
wah!sejak dgn yg baru, terus tutup buku lama tu..haha!!

mr.right,
Haha!!aku xpandai nak bercerita macam ko la dood..

Mek Rose said...

wah
ko tempek ye muke2 kami kat sini..
huhuhu...

sabor jela..:-P

Penulis Biasa said...

Rose,
Jgn ler marah..promote tu..Hehe!!