Friday, November 21, 2008

Back 2 The Past..

Kadang-kadang, bila tengok gambar-gambar lama ni, boleh buat kita gelak sorang-sorang.. Baru-baru ni aku ada amek gambar masa aku sekolah dulu dari shuhail..Bila tengok-tengok balik gambar time sekolah ni, memang kelakar..Dengan gaya innocent nya..muka baik je..

Ni lah gambar aku masa form 1..aku berdiri baris kedua, no 6 dari kiri..Hehe!! Macam xcaya je tu aku..Cikgu class aku time ni Puan Norma..Kalau xsilap aku dia mengajar sains..

Sometime, aku rasa kan bagus kalau aku sentiasa jadi dak sekolah @ kecik je..Tak banyak tanggungjawab..Kalau risau pun time nak exam..Lain-lain tak payah nak fikir..Fikir main je..Hehe!!Time sekolah dulu paling aku tak suka time pakaian beruniform..Fuhh!!Dari form 1 sampai la form 4, aku just masuk daftar nama je..Tapi tak penah datang pun..Tapi time form 5, nak tak nak kena gak la aktif sket..Aku masuk Silat Gayung Fatani tu..Hehe!! Aku masuk pun bersebab..Nak testimonial elok..hee!!


Kalau bab sukan ni memang aku minat la..Takyah paksa pun aku memang join je..Masa sekolah dulu aku main sepak takraw...aku dulu main feeder..nak main killer tak reti nak lipat gulung..haha!!lipat kain reti la..

Persatuan yang aku join macam biasa la..PPI la..Persatuan Pelajar Islam..Hehe!!!Tu je yang senang sikit..Yang lain2 tu leceh je..Tu la kisah aku serba sedikit time kat sekolah dulu..Kalau nak cerita semua memang panjang..

Kehidupan time sekolah memang best!! BB the best!! :)




No comments: