Monday, November 24, 2008

Happy Birthday Manoq!!


24 November 1983, lahir la insan bernama Faiz Mohamad Nor bin Kamarulzaman..Aku pun tak ingat betul ke tak ejaan nama dia..Sorry ya my friend..Faiz @ Manoq is my best friend since form 3..Actually manoq la banyak kenangan aku dengan manoq ni baik sedih @ happy... Actually at 1st aku agak 'kureng' sket dengan mamat ni sebab budget macam bagus je..Hehe!!bila dah lama kenal baru la tau dia ni memang sorg yang baik..

Aku kenal dia & rapat dengan dia sebab masa tu kitorang partner main sepak takraw..masa tu dia main 'killer' & aku as a 'feeder'..Time tu memang berebut la nak partner dengan aku sebab aku terror 'feed' bola untuk 'killer' (bukan bangga tau tp kenyataan) Hehe!! Start lepas Cikgu Adnan ada, kitorng partner 3 orang..time tu manoq main tekong sebab cikgu adnan dia lipat gulung...hehe!!

Kenangan paling aku takle lupa dengan manoq ni time aku gaduh dengan dia masa form 4 kalau tak silap..Time tu baru balik sekolah, dia boleh kacau aku tido yang agak melampau sampai bertumbuk gak la..Hehe!!tapi last2 aku yang sedih sebab rasa bersalah..masa tu agak lama gak la aku tak bertegur dengan dia..ada la 3 hari..

Gambar kat atas ni time tu aku still tengah gaduh dengan dia..hehe!!tu tak dok sebelah tu...Aku tul2 rapat dengan dia since aku tido umah dia, kenal family dia..memang best la dapat g umah orang jawa ni..parents dia memang baik..benda yang aku takle lupe kalau datang umah dia,

1- Solat takle tinggal..Kalau boleh kena g surau kat umah dia tu..
2- Dah datang makan kena solat...
3- Makanan memang sentiasa ada kat umah dia..
4- Paling best kuah satay yang mak dia buat...
5- Adik dia cun..hahaha!!
6- Perkataan jawa pertama yang dia ajar aku, toler - getah paip...

Apa-apa pun dia memang best!!! Dah kahwin pun..tadi dia ada call aku tapi lupa aku nak wish..wife dia pun dah berbadan dua dah..alhamdulillah..aku doakan ko bahagia...Lastly,

Happy Birthday!!May Allah bless u..

1 comment:

Mek Rose said...

Hepi besday manok.
even aku tak kenai ko..
tapi name ko mmg kelas..
:-P