Tuesday, August 28, 2007

Cuti-cuti Malaysia

Sempena tahun melawat Malaysia ni, aku rasa aku nak capaikan hajat someone untuk pergi semua tempat yang dia sebut kat aku sebab actually semua tempat yang dia sebut tu pun aku tak pergi gak lagi. Hehe! Aku pun tak tau la camna aku boleh tak pergi lagi semua tempat yang agak menarik tu. 1st kali yang aku nak pergi Malaysia International Fireworks Competition kat Putra Jaya. Tapi tak tau la sempat lagi ke tak. Hehe! Kalau visit kat website macam best. Click here for more information.


2ndly pulak aku nak pergi Eye On Malaysia. Actually aku memang tak pernah terfikir pun nak pergi sini sebab hari-hari aku memang nampak Eye On Malaysia tu. Tu pasal aku tak pernah terfikir nak pergi tu. Hehe! Tapi sebab someone teringin sangat nak pergi sana, so aku pun decide akan try la untuk bawa dia pergi. For more information Eye On Malaysia, you can click here.
3rdly tempat yang aku nak pergi Akuaria kat KLCC tu. Member-member aku yang pergi semua cakap best. Tu memang aku teringin sangat nak pergi sebab macam best je. Hehe! Click kat sini for more information.
Lepas tu, tempat-tempat yang lain tu next time je la aku listkan. Aku listkan yang area KL je la. Hehe! Kalau dapat pergi semua tempat tu pun dah kira ok dah. Sesiapa yang nak join aku pergi Putra Jaya nanti jangan lupa contact aku ek. Hehe!



7 comments:

azli said...

bad, moga2 kau beroleh kebahagiaan..
huhu. akudah penah pegi dah.. besh ooo

Penulis Biasa said...

azli,
ko doakan la aku ek. Hehe!

Wafaa said...

aku dah pegi Eye on Malaysia. pegi malam la Bad. cantik lampu dia. happening gak.

someone itu adelah ...

Penulis Biasa said...

wafaa,
aku memang nak pergi pun tp takde org nak dibawak..hehe!!

Anonymous said...

nak pegi sana nak kene ade org yg nak dibawak ke bad?
ehem2..aweks ler tuh..;-)

Wafaa said...

alaaa... pegi dgn kawan2 aaa.. aku pon pegi ngan officemate. hehe

Penulis Biasa said...

rose,
mesti la..bosan la kalo naik sorg2..huhu!

wafaa,
hehe..nak g dgn kawan2, masalahnye semua dah g dgn awek2 diorg..yg xde awek mcm aku ni nak naik dgn sape??huhuhu..