Tuesday, September 11, 2007

My Hobby

This time aku memang tengah sangap gile tahap cipan. Tak tau la nape aku takle nak tido mlm ni. So aku pun teringat dari dulu aku nak tulis pasal hobby aku & games yang paling aku suka sampai tak jemu2 kalau main pun. Aku rasa, mostly tau games Football Manager 2007 ni. Mostly member aku memang tau la & ada yang betul2 addict la kalau main games ni. Sampai tak tido mlm dibuatnya. Haha! Kalau main network lagi la best.

Okla, aku introduce sket la kepada yang langsung takde idea pasal games ni. Actually this games just simple. U act like a real Football Manager such as Alex Ferguson (idola aku ni), Benitez & sesiapa la. Kalau Malaysia such as Dollah Salleh, Abdul Rahman. Then, korang la yang decide sape 1st eleven, sape korang nak beli, sape nak jual, tactic masa games & macam2 lagi la. Kalau korang nak tengok team aku posting akan datang la aku tunjuk ek. Hehe!

Aku just nak tunjuk kat korang tahap addict aku kat games ni je. Hehe! Aku tau, mesti ramai lagi dasyat dari aku.
Korang tengok yang aku highlight dengan color merah tu, tu la tahap addictedness rating aku, 'Sleeping is for sissies' . Actually baru2 ni dah tukar lagi status tu, tp aku tak sempat nak print screen. Hehe! Status baru tu, 'Better you ask your bos for another leave' . Sampai tahap macam tu skali addict aku. Tapi aku rasa ada yang lagi dasyat dari aku kot.

Lagi satu aku nak tunjuk, aku punya reputation for this games.

Cube korang tgk yang ada color merah tu. Hehe! Tahun 2011 baru la aku merasa jadi World Class manager tu. Huhu! Tension tul. Lambat gile. Member aku ada yang 2009 dah jadi World Class dah. Tp 2011 tu pun kire okla. Hehe!

Okla, aku nak tido la. Ngantok dah. Next time aku tunjuk aku nye team & tactic aku ek. Glory! Glory! United!

2 comments:

SiLabi said...

gua pun addicted gak ngan game ni..since campus lagi. anyways, enjoy

Penulis Biasa said...

silabi,
sama la..gua tgh tak sabar tunggu FM2008 ni..dengar cite bulan December baru kuar..