Monday, August 13, 2007

Selamat Pengantin Baru, Nordiana Md Naim

Disebabkan malam ni malam yang membosankan, aku pun rajin-rajin la berceloteh kat blog aku yang jarang diupdate ni. Huhu! Sebenarnye tak tau nak tulis apa dah tapi tetiba tadi aku terbaca pasal Ina ni. Ala, yang dulunya tunang Mawi tu. Alhamdulillah selamat gak dia bernikah. Bagus la, kalau tak banyak benar kisah-kisah dia ni. Maklum la, artis. Kalau takde gossip macam mana nak popular. Tak gitu??hehe!!

Sebenarnya aku ni bukan la peminat Ina ni tapi sebab dulu masa memula Ina ni baru nak jadi artis, aku tak berapa berkenan dengan cara dia ni. Bukan apa sebenarnya, satu sebab bagi aku dia ni popular sebab Mawi, bukan usaha dia sendiri. Lepas tu pulak, yang masa ada live pasal dia dengan Mawi kat TV tu. Kalau tak silap aku la, dulu dia la yang beriya-riya tak boleh lupa kat Mawi la, still sayang kat Mawi la, tup-tup, dia kahwin dulu dah. Haha!

Tapi semua ni pun tak boleh nak salahkan dia gak, maybe rezeki dia. So aku doakan supaya dia success & bahagia dengan Suhaimi ni. Lastly, aku harap takda la lagi gossip Ina ni dengan Mawi dah. Kesian la kat diorang berdua ni.

No comments: