Sunday, March 25, 2012

Girls' Generation


Sabtu lepas, 23 March 2012, Girls' Generation telah datang ke KLCC bagi membuat performance bagi 2012 Formula 1, Petronas Malaysia Grand Prix. Aku bukanlah peminat Girls' Generation ni, dan aku pun tak tahu sangat pasal Girls' Generation ni. Aku tahu sikit pun sebab diorang ni pernah jadi guest dalam Running Man, kalau tak memang langsung tak tahu pasal Girls' Generation ni. 

Apa yang menariknya adalah, pada konsert tersebut, seramai lebih kurang 50,000 orang telah datang menyaksikan mereka dan sebaik sahaja Girls' Generation selesai membuat persembahan, kebanyakkan daripada penonton beredar pulang. Begitu hebatnya penangan Girls' Generation ini. Mungkin peminat-peminat tertarik dengan Girls' Generation ini disebabkan lagu-lagunya yang 'catchy', persembahan tarian yang menarik, dan awek-aweknya yang comel. 


Selain daripada itu, apa yang menarik minat aku untuk menulis pasal Girls' Generation ini adalah disebabkan sehari sebelum konsert mereka di KLCC, di Twitter siap trending topic 'Petronas Towel' disebabkan oleh kat website Girls' Generation, dibahagian schedules mereka ada typo. "PM 09:00 2012 Formula 1 PETRONAS Malaysia Grand Prix (............. Petronas Towel) " LOL! Ingatkan kot Petronas ada buat business towel la pulak. 

Walau apapun, setelah layan lagu Girls' Generation ni, memang boleh tahan jugak la. Tak caya layan boleh lagu Gee - Girls' Generation ni.




No comments: