Thursday, May 24, 2007

Legendary Milan vs LiverFOOL


To all LiverFOOL fan, sorry to say. You are not the best in Europe! haha! At least Man U win one cup, EPL this season. "Man U jaguh kampung," kata Aku Betul. Walaupun jaguh kampung, tak kisah la janji menang gak EPL.

To Usop (Liverpool Die Hard Fan),
Man U fan club ada kosong ni. Kalau nak join aku bagi borang! Hari ni ko tak payah kerja pun takpe, aku paham ko sedih! haha!

To Fendi Bob,
Hari ni ko tak payah risau kalau ada fiber problem ke apa ke. Ko dok buat blog je cukup. Banyak topic kalau nak tulis hari ni. Haaha! msg dari Fendi :
"Aku dah off hp"
time: 430am
date: 24 May 2007

To Fendi white,
Nape hari ni ko tak msg aku bagitau result?? haha! selalu kalau man u punya game mesti ko org 1st bg result kat aku.

To Manoq,
"Bola tu bulat". Kan aku dah cakap kat ko. Haha! "Pisang takkan berbuah dua kali". Ingat tahun 2005 boleh berulang ke?? haha!!

To Pitung,
Jangan sedih2. 'Liverpool never walk alone, Liverpool walk with Man U sebab kalah jugak' Haha! At least Man U menang gak sekali dengan Milan :p

To A'Black,
YM
a'black: kalah final.. lagipun berbalas gak dpd 3 tanpa balas.. - kalau jumpe semi final belum tentu menang gak. Haha!

To all Liverpool fan,
Jangan sedih2!

No comments: