Wednesday, May 16, 2007

Chelsea vs Man Utd


Date : 19 May 2007
Venue : New Wembley Stadium
Time : 1500 UK


Finally, two best team in EPL meet in FA Cup Final. Both team bakal tentukan yang mana bakal dapat gelaran Double. Nak dapat Treble dah tak boleh, Double pun jadi la. Huhu! Good luck to Liverpool sebagai wakil untuk EPL. Hopefully dapat kalahkan Serie A. Tapi sebenarnya aku sokong AC Milan sebab ramai yang anti Man U. Ramai sangat member aku yang sokong Liverpool. Kan bagus kalau Man U vs Liverpool. Baru tahu team mana hebat. Haha!

Okla, to all Man U fan, dont forget to watch FA Cup Final. Kepada member-member aku yang support Man U sampai mati, jom tengok sekali kat Shah Alam. Kalau Liverpool fan pun dialu-alukan. Haha!

2 comments:

Anonymous said...

Correction on your intro.... Shall be wrote The best team will meet the second best team kot... He he he....

Tak nak ajak suppoter Arsenal join sekali ke...???

Aku pun pelik dengan sindiran dari member aku yang kata apa nak dibangga dengan MU coz dia cuma menang di EPL boleh consider jaguh kat laman sendiri. Dah MU tu main liga EPL kenalah juara EPL takkan dia kena champion La Liga pulak atau Seria A atau Bundesliga.....

Kalau tanya aku on Final UCL next week, of course aku pilih Liverpool tapi aku rasa susah dia nak menang..

Penulis Biasa said...

AC,
Thank u la AC!! betul ckp ko tu.. The Best Team!

mr right,
Is Liverpool kick Kaka ass?? haha!!