Thursday, November 1, 2007

Football Manager 2008

Finally, Football Manager 2008 had been release. Punya la lama tunggu. Thank u Peje sebab bagi aku link untuk download je. Takyah aku susah-susah nak pegi beli. Haha! Aku siap download hari isnin hari tu. Abes je download terus main. Tul-tul tak sabar la. Haha!

Kepada sesiapa yang addict tu baik la beli cepat. Memang best la sebab Man Utd power gila this time. Setakat ni Man Utd aku tak kalah lagi la. Haha! Dah bape malam berjaga sebab main FM ni la. Esoknya, time lunch tido. Hehe!


Makan, tido, makan, tido. Tapi tak gak aku ni menggemuk. Kawan-kawan, tolong aku bagi tips nak menggemok ni.Huh! Aku bukan tak bersyukur tapi nak gak la berisi. Heh! Betul-betul musim raya ni asyik Open House je memanjang. Since 1st week after raya, hari-hari la makan free. Kalo weekdays kat office, semua department la buat Open House. Tu belum masuk Majlis, TNB, KTMB etc. Time weekend lak, kawan-kawan. Huh! Penat makan je musim raya ni.

Tapi tujuan sebenar aku pergi Open House ni bukan nak makan je tapi nak mengeratkan Silatulrahim kita sesama Islam. Eceh!Hehe! This week, hari Sabtu, 3 Nov 2007 umah pakcik aku ada buat Open House. Jemput la datang sesiapa yang sudi. Kalau nak datang umah aku bebila pun boleh sebab aku hari-hari pun open je. Janji bagi tau awal-awal kalau nak datang. Okey!

Lastly, setelah kian lama aku tak update blog aku ni, aku ingat lepas ni nak rajin sikit la. Hehe! Member aku, Adib, sibuk suruh aku siapkan novel yang tergantung dalam friendster aku tu. Hehe!Aku pun tak ingat macam mana nak start balik cite tu :p

No comments: