Wednesday, July 2, 2008

Latest Movie I Watch..

Bosan asyik tengok TV kat umah, balik2 berita pasal politic yang tak penah habis. Balik2 cerita sama je. Lepas tu petang2, macam biasa la. Balik kerja, layan cerita Ezora yang agak tak tau bila nak abes & tak tau la berapa banyak pusing2 cerita tu. Tapi aku layan gak sebab dah tak tau nak buat apa sejak minyak naik harga ni. Hehe!


So, nak kata aku lama tak tengok wayang, baru je pun. Hehe! Tapi disebabkan ahad lepas aku bosan tahap cipan, aku pun pergi ke Plaza Low Yat nak usha harga external hardisk untuk member aku. Naik motor beb! Jimat minyak & takde la nak bersesak kat KL tu. Balik dari Low Yat, aku pun rasa macam awal lagi. Disebabkan bestfriend aku bgtau cerita Wanted tu best, so aku pun dengan bosannya membawa diri ke KLCC (tempat yang aku agak tak minat nak pergi) sebab nak tengok wayang.


Fuh!!dah lama aku tak tengok movie yang gempak2, finally..... Wanted!Memang best la! Story line, bagi aku agak mengarut sikit but action memang gempak. Dah lama gak la aku tak tengok movie yang macam ni. So aku rasa tak rugi kalau korang pergi tengok walaupun agak tidak menyokong filem tempatan tapi sometime, kalau aku tengok movie tempatan yang best, for sure aku akan promote cerita tu. Dulu aku memang promote gila2 la kat kawan2 aku suruh tengok cerita Sumolah. Sebab bagi aku memang cerita Aflin Shauki memang ada quality. Diharap, industri perfileman Malaysia, dapat menganggap filem asing ni sebagai cabaran untuk industri perfileman kita memberikan dan menghasilkan sesuatu yang terbaik untuk bersaing dengan filem asing.



4 comments:

Anonymous said...

It enables us to express our feelings and opinions.

Mek Rose said...

cite SEPI ko tak nak pomot ke?huhuhu..aku tak tgk lagi..
Cite Get Smart pon bes..
kelakor..di samping aksi2 dia...:-D

Penulis Biasa said...

rose,
tak dpt loyalty watpe aku nak promote..hehe!!tula, ingat nak tgk gak cite sepi tu...adik aku pun ckp best cite tu..

Anonymous said...

yg penting abg bad yg ku kenal layan ezora kater nyerrr