Monday, March 26, 2007


Date : 18 March 2007

Venue : Khulafah, Sec 7 Shah Alam


Thawfiq @ Along, balik Malaysia last week. Actually before this dia ada balik tapi aku je yang tak sempat nak jumpa dia. Masa tu dak-dak ni buat gathering kat Port Dickson tapi aku ada hal so tak dapat la jumpe Along masa tu. This time disebabkan aku pun takde hal, dapat la aku join skali jumpe, kumpul ramai-ramai ala-ala gathering gak la. Hehe!


Thanks to Ayen sebab dia la yang manage ni semua. Dia la yang call budak semua lepas tu jemput Along datang S.Alam. Kitorang melepak kat Restoran Khulafah, Section 7, Shah Alam sambil tengok Liverpool vs Aston Villa. Result dia 0-0 & game yang membosankan. Huhu! Layan je la.


Kitorang melepak kat sana dari lepas Maghrib sampai la pukul 11 lebih. Ramai gak la yang datang malam tu. Antara yang datang malam tu, along, ayen, manoq, aku, wak jem, amat, pitung, azril, amen, de wei, congo, dgn kalo tak silap aku ada lagi dua orang tapi aku tak ingat la. Sorry la ek. Huhu!


Memang best la bila dapat jumpa along balik. Maklum la, lama tak jumpa. Along study kat Jepun, jauh. Pastu sambung lak master. Uishhh!! Bangga aku dapat member macam ni. Huhu! Aku ni hampeh. Huhu! Dulu aku rapat gak la dengan along ni sebab sama class pastu selalu study sama-sama. Dia banyak ajar aku. Hehe! Dua orang yang rajin ajar aku along dgn usamah. Usamah ntah ke mana ntah. Lama tak dengar kabar. Lepas ni ntah bila la boleh kumpul macam ni lagi. Semua pun bz je. Huhu! Hopefully plan nak pergi Genting tu jadi ler. Lama tak pergi Genting dah. Hehe!

No comments: