Wednesday, March 12, 2008

My Best Friend's Wedding


Alhamdulillah, finally selamat gak kawan baik aku masa sekolah dulu diijab kabul 28 Februari 2008. Tak sangka lak dia boleh kahwin dulu dari aku. Hehe! Tahniah la manok. Thanks gak sebab bagi aku chance jadi pengapit untuk ko. Ni la 1st time aku jadi pengapit orang. Huhu!

Thanks gak sebab ajak aku datang dari hari nikah, umah orang perempuan & umah ko. And thanks to all my friends. Tak sangka ramai yang datang this time. Cikgu Suarnor pun ada. Memang best. Tak lupa gak kawan aku masa form 4, tokan dengan herman. Rindu gila kat korang beb!! Tak sangka dapat jumpe kat sana. Hopefully jumpa lagi next time.

This week pulak Arul @ Jawa @ Jaws lak kahwin. So tu all my friends, jom la ramai2 datang. Arul jemput semua kawan2 masa sekolah dulu. Nanti boleh kita jumpa kat sana.

Congratulation kat ko FAIZ MOHAMAD NOR B KAMARUZAMAN!

1 comment:

nhanania said...

mn gmbr kau ngn pengntin? kate jd pengapit?