Thursday, January 29, 2009

My Lenovo...



Finally...lebih kurang 2 bulan gak la aku fikir nak beli desktop @ laptop after my PC lama motherboard nya terbakar...huhu!!sedih tul..aku guna PC lama tu lebih kurang 7 tahun gak la..PC lama tu just AMD Sempron 1.7Ghz, 512Mb DDR1 RAM, 80Gb IDE Hardisk, 256MB 128Bit Gigabyte Graphic card, DVD/RW Pioneer...

At 1st aku rasa macam nak beli CPU baru je but bila fikir2 balik, desktop takle nak carry kalo nak pegi mana2..so lastly aku pun beli la laptop..this is my 1st laptop & hopefully boleh tahan macam desktop lama aku gak...

Skang ni pegi mana2 mesti ada temannya...this laptop la teman ku kalo pergi mana2...

1 comment:

Unknown said...

laptop mantap tuh .. ko keje jenjalan banyak .. sesuai ler pakai laptop .. blh sambil chatting lepak kat mamak huhu .. ataupon kedai pak ngah .. duduk bersila sambil melayari internet .. huhu